Munkafolyamat nyilvántartó rendszer
Munkaidőben végzett tevékenységek adminisztrálása

Munkaidő és munkafolyamat nyilvántartó rendszerünk megoldást kínál vállalati feladatok elvégzése során a különböző tevékenységekkel töltött idők mérésére, s az adatok utólagos elemzésére. A rendszer egy böngészőben futtatható alkalmazás, így számítógépről, tabletről, mobiltelefonról egyaránt használható.

A rendszer moduljainak elérhetősége jogosultság függő, melyet szerepkörönkénti jogosultságkezeléssel lehet felhasználónként beállítani. Az alkalmazott szerepkörök tetszés szerint létrehozhatók, módosíthatók, törölhetők.

Munkafolyamat nyilvántartó rendszer menü

A feladatidők mérésére az ügyintézői terminálban van lehetőség. A terminálba történő belépést követően be kell állítani az ügyintézői állapotot, amely produktív, vagy improduktív jellegétől függően szűri a kiválasztható tevékenységeket. A kiválasztható tevékenységek háromszintű kategória-rendszerbe sorolhatók (főfolyamat, alfolyamat, tevékenység), melyek listázása a hatékonyabb adminisztrációkezelés végett, akár felhasználónkénti tevékenység-kiválasztási gyakoriság szerint is történhet. A kiválasztott tevékenység megkezdését követően a rendszer folyamatosan méri a feladattal töltött időt, függetlenül attól, hogy a feladat elvégzése során a felhasználó számítógépén meg van-e nyitva az ügyintézői terminál. Lehetőség van a megkezdett feladatok megszakítására, megszakított feladatok folytatására és a folyamatban lévő befejezésére. A feladatidő kijelzése eltérő színnel jelöli, ha az adott feladathoz beállított normaidő letelt.

Munkafolyamat nyilvántartó rendszer terminál

Ha egy feladatot többen is végeznek, vagy meg lett szakítva és nem ugyanaz a munkatárs folytatná, lehetőség van átadni egy megszakított feladatot másik munkatárs részére. Téves, vagy hiányos tevékenység rögzítés esetén lehetőség van utólagos tevékenység beállítására, vagy egy tévesen kiválasztott módosítására is.

A terminálokban beállított ügyintézői állapotok, valamint a kiválasztott tevékenységek a monitor felületen valós időben megfigyelhetők, s valamennyi ügyintézői terminál egyenként megtekinthető. A rendszer használata során gyűjtött adatok a statisztika modulban utólag, tetszőlegesen beállított paraméterekkel lekérdezhetők, a lekérdezések eredménye exportálható.