Háromnál több nyomógombos rendszer
Nagyobb számú szolgáltatatásra történő sorszámosztás

Ismertető

Az ebbe a kategóriába tartozó hívórendszer konfigurációinkat elsősorban közepes forgalmú ügyfélszolgálatok részére ajánljuk. A rendszerelemek kompatibilitása lehetővé teszi számos egyedi konfiguráció összeállítását is, a leírásban egy optimális összeállítás szerepel.

A rendszert az alábbi helyekre ajánljuk:
- ügyfélszolgálatok
- éttermek
- háziorvosi rendelők, szakrendelők
- gyógyszertárak

Egy hívórendszer felépítése nagymértékben függ az ügyfélszolgálat kialakításától, s a rendszerhasználat módjától. Előfordulhat, hogy munkahelyi kijelzőre egyáltalán nincs szükség vagy, hogy több bejárattal rendelkező ügyfélszolgálat esetén több sorszámosztó tudja csak ellátni a sorszámosztást. Az ügyfélkezelés logikájában is számos egyediség fordulhat elő, ami különböző szoftverkomponensek szükségességét eredményezi. Rendszerünk ezeket mind támogatja. Az önnek legoptimálisabb rendszerkiépítésre kérjen egy egyedi ajánlatot az oldal alján lévő gombra kattintva.

Sorszámosztó pult

A sorszámosztás az ügyfélkezelés első lépése, melyet egy nyomógombos sorszámosztó lát el, amelyen a kívánt szolgáltatáshoz tartozó nyomógomb megnyomását követően kerül kinyomtatásra az ügyfél sorszáma. A hívórendszerben kezelhető tevékenységek számát a nyomógombok mennyisége határozza meg.

A rendszerhez ajánlott típus:

Munkahelyi kijelző

A munkahelyi kijelzők jelenítik meg egy adott munkahelyen a behívott sorszámot. Kiépítésének számos változata lehet. A kijelző lehet LED-es, vagy grafikus. A rögzítés történhet falon, falban, mennyezetről lógatva, vagy asztalon állítva. Típustól függően megjeleníthet három, négy, vagy több számjegyet, ügyfélfogadási időt, vagy egyéb hirdetményt is.

A rendszerhez ajánlott típusok:

Központi kijelző

A központi kijelzők jelenítik meg valamennyi munkahelyre, vagy egy munkahely csoport munkahelyeire behívott sorszámokat. Kiépítésének számos változata lehet. A kijelző lehet LED-es, vagy grafikus. A rögzítés történhet falon, vagy mennyezetről lógatva. Típustól függően megjeleníthet akár nyolc munkahelyi adatot s az oda behívott sorszámokat, ügyfélfogadási időt, médiákat, futósávot.

A rendszerhez ajánlott típusok:

Hardveres behívóterminál

A hívóterminál az ügyintézői helyeken elhelyezett kisméretű készülék, amivel kezdeményezhető a várakozók hívása. Alkalmazása olyan helyeken szükséges, ahol a várakozók szólítása számítógép segítségével nem megoldható. A különböző felhasználási igényekhez igazodva elérhető érintés-vezérelt, 2 vagy több nyomógombos változatban, csak hívószám vagy teljes rendszerüzeneteket kijelző változatban.

A rendszerhez ajánlott típusok:

Hívórendszer

A hívórendszer tartalmazza az ügyfélkezelés logikáját. A moduláris felépítésnek köszönhetően az ügyfélkezelés szempontjából szükségtelen funkciók nem kerülnek telepítésre, így egyszerűen kezelhető és üzemeltethető a teljes rendszer. Amennyiben egy szükséges funkció hiányzik a programból, egyedileg ki tudjuk vele egészíteni a rendszert.

A rendszerhez ajánlott típus:

Rendszerjellemzők

Ügyfélforgalom 300 - 500 fő/nap
Sorszámosztás módja hőnyomtatott sorszámcímke
Munkahelyek száma max. 10
Tevékenységek száma max. 5
Akadálymentesítési lehetőségek - Kivilágított nyomógomb
- Braille felirat a pulton
Opcionális lehetőségek - Időpontfoglaló rendszer
- Ajtónyitás vezérlés