Időpontfoglaló rendszerünk valamennyi szolgáltatása webes alapú, így használatához elegendő egy internet-hozzáférés szolgáltatói és felhasználói oldalról egyaránt. A rendszer használható önálló alkalmazásként is, de könnyen integrálható meglévő weboldalba, így az ügyfelek kényelmesen, akár a szolgáltató weboldalán is lefoglalhatják a számukra szükséges időpontokat.
A rendszer, a foglalható időpontokat naptárakba rendezve jeleníti meg, melyek a szolgáltatók egyes tevékenységeinek felelnek meg. Az egy szolgáltatóhoz rendelhető naptárak száma korlátlan, a könnyebb naptárkikeresés érdekében azok szolgáltatókon belül csoportosíthatók. A rendszer megkülönböztet privát és publikus naptárakat, így beállítható, hogy egy adott naptár az ügyfelek számára is elérhető legyen, vagy csak a szolgáltató dolgozói férhessenek hozzá.
A beépített jogosultságkezelés lehetőséget ad, hogy egy felhasználó egyetlen naptártól, akár a szolgáltatóhoz tartozó valamennyi naptárig kezelhesse azokat.
A szolgáltatások nyitvatartásának beállítását követően a rendszer máris üzemkész, a lefoglalt időpontok egyaránt megtekinthetők naptáranként, vagy összesítve.
Időpont foglalásához elegendő kiválasztani a kívánt naptárt, s - a foglaláshoz szükséges adatok megadását követően - a kiválasztott szabad időpontra kattintani. A lefoglalt időpontokról a rendszer e-mail-ben küld visszajelzést.
A rendszer főbb paraméterei:
Időpontfoglaló rendszerünk valamennyi számítógép alapú ügyfélhívó rendszerünkhöz illeszthető, de a tőlünk független rendszerhez történő kapcsolódást is meg tudjuk oldani.
Rendszereink tervezése során nagy gondot fordítunk arra, hogy felhasználóink felmerülő igényeit maradéktalanul kielégítsük. Ettől függetlenül előfordulhat, hogy valamilyen szükséges funkció nem szerepel a fenti leírásban, de ilyen esetben is forduljon hozzánk bizalommal, mert akár egyedi igényeket is meg tudunk valósítani.