Elégedettségmérő rendszer
Ügyfél-elégedettség megismeréséhez

Elégedettségmérő rendszerünk egy webes alkalmazás, ami tetszés szerint futtatható felhő alapú rendszerben, nyilvános- vagy zárt helyi hálózaton, vagy akár lokálisan (ahol a kliens gép egyben a webszerver is). Az ügyfelek/páciensek által látható értékelő felület tetszés szerinti böngészőben is megnyitható, így vélemény nyilvánításhoz operációs rendszertől függetlenül használható okos telefon, tablet vagy számítógép. Az elégedettségmérő rendszer képes kiszolgálni egyidejűleg több értékelő felületet is, amelyek akár reklámfelületként is használhatók.

Elégedettségmérőnk hívórendszertől függetlenül és az ügyfélhívó rendszereinkbe integráltan egyaránt elérhető. Utóbbi esetben, egy rendelőben vagy a betegfelvételnél történő alkalmazása esetén nincs szüksége a betegnek azonosításra, azt a rendszer automatikusan, a hívószám alapján anonim módon megteszi. Így az elégedettségi adatok elemzéskor azok kiegészülnek a hívórendszeri adatokkal. Csatolófelületén keresztül az elégedettségmérő rendszer képes adatot fogadni további külső rendszerektől is.

Az elégedettségmérés során rögzített adatok, a hívórendszeri adatokhoz hasonlóan a központi rendszerbe szinkronizálhatók, a helyi- és a központi statisztikai modullal egyaránt lekérdezhetők.

Elégedettségmérő rendszer

A rendszerben lehetőség van a kérdéseket szöveges formátumban és képként rögzíteni a rendszerbe. Utóbbinak előnye, hogy alkalmazásával olyan egyedi grafikai elvárásokat is meg lehet valósítani, melyek túlmutatnak a rendszer szerkesztőfelületén adott lehetőségeknél (pl.: íves felirat).

A főbb tulajdonságok funkciónként az alábbiak.


Kérdések

  • Automatikus / manuális adat hozzárendelés (pl.: hívószám)
  • Tetszőleges számú kérdés
  • Kérdésenként:
    • Kérdés függőség, a kérdés hozzárendelhető másik kérdések válaszaihoz
    • Befejező feliratok (kérdésekhez rendelhető)
    • Beállítható e-mail cím értesítés küldéséhez
    • Email küldési határérték (kérdésenként / átlag esetén)
    • Megadható kérdéstípus az elemzéshez
  • Szöveges kérdések, érintőgombos válaszok
    • Tetszőleges háttér beállítható
    • Gomb típus kiválasztás (csillagok, arcok, számok)
    • Beállítható válasz határok (1-2, 1-3, 1-5, 1-10)
    • Több nyelven megjeleníthető kérdések
    • Válasz sorrendjének beállíthatósága (1-5, 5-1)
    • Vélemény beviteli lehetőség
    • Email cím / Telefonszám megadási lehetőség
  • - Kép alapú kérdések terület alapú válaszok
    • A kérdések kép formájában tölthetők fel a rendszerbe
    • Tetszőleges hely beállítható nyomógomboknak
    • Értékek hozzárendelhetők a különböző területekhez

Monitor

  • Valós idejű adatelemzés
  • Grafikonos megjelenítés
  • Értesítés küldése email-ben ha a határérték a beállított alá esik

Statisztika

  • Ugyanazokra a kérdésekre eltérő időben adott válaszok összehasonlíthatósága
  • Értékelés kérdéstípusonként
  • Teljes adathalmaz lekérdezhetősége
  • Szűrési lehetőség járulékos adatokra