Elégedettségmérő rendszerünk egy webes alkalmazás, ami tetszés szerint futtatható felhő alapú rendszerben, nyilvános- vagy zárt helyi hálózaton, vagy akár lokálisan (ahol a kliens gép egyben a webszerver is). Az ügyfelek/páciensek által látható értékelő felület tetszés szerinti böngészőben is megnyitható, így vélemény nyilvánításhoz operációs rendszertől függetlenül használható okos telefon, tablet vagy számítógép. Az elégedettségmérő rendszer képes kiszolgálni egyidejűleg több értékelő felületet is, amelyek akár reklámfelületként is használhatók.
Elégedettségmérőnk hívórendszertől függetlenül és az ügyfélhívó rendszereinkbe integráltan egyaránt elérhető. Utóbbi esetben, egy rendelőben vagy a betegfelvételnél történő alkalmazása esetén nincs szüksége a betegnek azonosításra, azt a rendszer automatikusan, a hívószám alapján anonim módon megteszi. Így az elégedettségi adatok elemzéskor azok kiegészülnek a hívórendszeri adatokkal. Csatolófelületén keresztül az elégedettségmérő rendszer képes adatot fogadni további külső rendszerektől is.
Az elégedettségmérés során rögzített adatok, a hívórendszeri adatokhoz hasonlóan a központi rendszerbe szinkronizálhatók, a helyi- és a központi statisztikai modullal egyaránt lekérdezhetők.
A rendszerben lehetőség van a kérdéseket szöveges formátumban és képként rögzíteni a rendszerbe. Utóbbinak előnye, hogy alkalmazásával olyan egyedi grafikai elvárásokat is meg lehet valósítani, melyek túlmutatnak a rendszer szerkesztőfelületén adott lehetőségeknél (pl.: íves felirat).
A főbb tulajdonságok funkciónként az alábbiak.
Kérdések
Monitor
Statisztika