Virtuális hívórendszer
Sorszámosztás nélküli ügyfélkezelés

A virtuális hívórendszer egy olyan rendszer, amelyben sorszámosztó pult, munkahelyi kijelző és központi kijelző nélkül történik az ügyfélkezelés. Ez a hívórendszer típus olyan helyeken alkalmazható, ahol általában nincsenek sorban álló ügyfelek, de az elvégzett ügyfélkezeléssel, valamint a háttérmunka végzéssel kapcsolatos adatokat integrálni kívánják a valódi ügyfélhívó adatai közé.

Mivel ebben az esetben egy ügyintéző az intézmény bármelyik számítógépéről dolgozhat, a bejelentkezés során ki kell választani a munkavégzés virtuális helyét is. Ezzel leképezhetők kirendeltségek, fiókók, irodák, munkahelyek.

Virtuális hívórendszer

Az ügyintézők minden ügyhöz maguknak generálnak hívószámot, egy tevékenység lista alapján. Lehetőség van a valódi rendszertől eltérő, vagy azzal megegyező tevékenység listát beállítani. A sorszámkiadást követően a rendszer automatikusan méri az ügyintézés idejét, melynek végén – a valódi rendszerhez hasonlóan – zárókód megadására is van lehetőség. Az ügyintézés során lehetőség van egyéb paraméterek megadására is (pl.: szerződésszám, megjegyzés, stb.), melyek utólag az egyéb ügyintézési adatokkal együtt kiértékelhetők.

A statisztikai adatok a virtuális rendszerben önállóan, vagy a HXD rendszerből is lekérdezhetők. A virtuális ügyfélhívók pillanatnyi állapota (monitor funkció) a HXD rendszerben online megtekinthetők.

Hívórendszer vezérlőszoftverének funkciói

  • Böngészőben futtatható valamennyi modul
  • Akár 64 ügyinézői munkahely kezelése
  • Háromszintű tevékenységválasztó menü
  • Tevékenységek beállítása (pl.: megnevezés, központi rendszer összerendelés, státusz, stb.)
  • Statisztika (múltbeli adatok)
    • Általános és egyedi, teljesítményoptimalizált lekérdezések
    • Tetszés szerint összeállítható, sablonként is tárolható szűrőfeltételek
    • Táblázatos, grafikus megjelenés, exportálás

Ügyintézői szoftverterminál funkciók

  • Böngészőben futtatható szoftveres behívóterminálok
  • Ügyfélkezelés (Behívás, Lezárás)
  • Ügyintézési adatok hozzáadhatók minden ügyintézéshez
  • Vezérelhető számítógép billentyűzetről is

Tevékenységek jellemzői

  • Többféle státusz a különböző funkciókhoz
  • Központi adatelemzéshez egységes központi menühöz rendelhetőség
  • Alapértelmezett zárókód hozzárendelhetőség