Központi hívórendszer
Ügyfélhívó rendszerek közös kezelőfelülete

A rendszer célja az egyes intézményekben működő HXD hívórendszerhez egy egységes, központi felület biztosítása, mely lehetővé teszi a hívórendszerek által gyűjtött adatok online nyomon követését és utólagos statisztikai adatok leválogatását. A központi hívórendszer teljes kezelőfelülete – az intézményi rendszerekhez hasonlóan - böngészőben futtatható alkalmazás.

A rendszer főbb jellemzői:

  • Valós idejű ügyfélszolgálati adat szinkronizáció
  • Térképes ügyfélszolgálati adatelemzés
    • Várakozási idő (átlag és maximum)
    • Várakozók száma
    • Ügyintézési idő
    • Reakció idő
    • Aktív munkahelyek száma
    • Tevékenység adatok
    • Beállítható egyedi és közös figyelmeztetési és kritikus értékek
  • Statisztika modul
    • Személyre szabott lekérdezések akár tizenhat szűrőparaméterrel
    • Korlátlan mennyiségű statisztika típus lehetősége
    • Táblázatos és diagramos adatmegjelenítés
    • Sablonok készítése
    • Testre szabható megjelenésű nyomtatási nézet
    • Lekérdezés exportálás
  • Jogosultság kezelés
    • Saját adatbázisból dolgozói nyilvántartással
    • Egykulcsos azonosítás Windows AD-ból
    • Modulonkénti és ügyfélszolgálatonkénti hozzáférés korlátozás
  • Dolgozói adatok automatikus szinkronizálása az ügyfélszolgálati rendszerek és a központi rendszer közt
  • Központi tevékenység hozzárendelhetőség az ügyfélszolgálatokon esetlegesen eltérő menürendszer egységes kezelése végett
  • Ütemezhető, automatikus ügyfélszolgálati hívórendszer frissítés
  • Valós idejű ügyfélszolgálati rendszerstátusz megjelenítés

A térképes monitor modulban, lehetőség van figyelemmel kísérni az ügyfélszolgálati rendszerek működését így rendellenes működés esetén, soron kívül beavatkozni. Az ügyfélszolgálati adatok megtekinthetők régiós, alrégiós és intézményenkénti bontásban is.

Központi hívórendszer, monitor modul

A statisztika modulban lehetőség van a gyűjtött adatokból tetszés szerinti lekérdezéseket készíteni. Az adatok megjeleníthetők táblázatos vagy diagram formátumban. A kényelmesebb és egységesebb kezelésért a lekérdezés paraméterek sablonokban is tárolhatók. A további feldolgozáshoz exportálás és testre szabható nyomtatás nyújt segítséget.

Központi hívórendszer, statisztika modul

A rendszer moduljainak használatához, s az intézményi rendszerek adatinak eléréséhez felhasználónként beállítható jogosultságvezérlés tartozik, ami az ügyfélszolgálati rendszerhez hasonlóan SQL autentikációval, vagy Active Directory-val is megvalósítható.

A rendszerek központi ellenőrzésében segítséget nyújt a rendszer státusz modul, ahol valamennyi ügyfélszolgálati rendszer működése, s összes programmoduljának aktuális verziója ellenőrizhető. Verziófrissítés esetén valamennyi hívórendszeri program feltölthető a program tárba, ahonnan bármelyik ügyfélszolgálati rendszer frissíthető a kívánt rendszer verzióra.