A rendszer célja az egyes intézményekben működő HXD hívórendszerhez egy egységes, központi felület biztosítása, mely lehetővé teszi a hívórendszerek által gyűjtött adatok online nyomon követését és utólagos statisztikai adatok leválogatását. A központi hívórendszer teljes kezelőfelülete – az intézményi rendszerekhez hasonlóan - böngészőben futtatható alkalmazás.
A rendszer főbb jellemzői:
A térképes monitor modulban, lehetőség van figyelemmel kísérni az ügyfélszolgálati rendszerek működését így rendellenes működés esetén, soron kívül beavatkozni. Az ügyfélszolgálati adatok megtekinthetők régiós, alrégiós és intézményenkénti bontásban is.
A statisztika modulban lehetőség van a gyűjtött adatokból tetszés szerinti lekérdezéseket készíteni. Az adatok megjeleníthetők táblázatos vagy diagram formátumban. A kényelmesebb és egységesebb kezelésért a lekérdezés paraméterek sablonokban is tárolhatók. A további feldolgozáshoz exportálás és testre szabható nyomtatás nyújt segítséget.
A rendszer moduljainak használatához, s az intézményi rendszerek adatinak eléréséhez felhasználónként beállítható jogosultságvezérlés tartozik, ami az ügyfélszolgálati rendszerhez hasonlóan SQL autentikációval, vagy Active Directory-val is megvalósítható.
A rendszerek központi ellenőrzésében segítséget nyújt a rendszer státusz modul, ahol valamennyi ügyfélszolgálati rendszer működése, s összes programmoduljának aktuális verziója ellenőrizhető. Verziófrissítés esetén valamennyi hívórendszeri program feltölthető a program tárba, ahonnan bármelyik ügyfélszolgálati rendszer frissíthető a kívánt rendszer verzióra.