Az ebbe a kategóriába tartozó hívórendszer konfigurációinkat elsősorban közepes forgalmú ügyfélszolgálatok részére ajánljuk. A rendszerelemek kompatibilitása lehetővé teszi számos egyedi konfiguráció összeállítását is, a leírásban egy optimális összeállítás szerepel.
A rendszert az alábbi helyekre ajánljuk:
- ügyfélszolgálatok
- éttermek
- háziorvosi rendelők, szakrendelők
- gyógyszertárak
Egy hívórendszer felépítése nagymértékben függ az ügyfélszolgálat kialakításától, s a rendszerhasználat módjától. Előfordulhat, hogy munkahelyi kijelzőre egyáltalán nincs szükség vagy, hogy több bejárattal rendelkező ügyfélszolgálat esetén több sorszámosztó tudja csak ellátni a sorszámosztást. Az ügyfélkezelés logikájában is számos egyediség fordulhat elő, ami különböző szoftverkomponensek szükségességét eredményezi. Rendszerünk ezeket mind támogatja. Az önnek legoptimálisabb rendszerkiépítésre kérjen egy egyedi ajánlatot az oldal alján lévő gombra kattintva.
A sorszámosztás az ügyfélkezelés első lépése, melyet egy érintőképernyős sorszámosztó lát el, amelyen a kívánt menüpont megérintését követően kerül kinyomtatásra az ügyfél sorszáma. A sorszámosztó többszintű menüt is képes kezelni, megjelenése egyedileg testre szabható.
A rendszerhez ajánlott típus:
A munkahelyi kijelzők jelenítik meg egy adott munkahelyen a behívott sorszámot. Kiépítésének számos változata lehet. A kijelző lehet LED-es, vagy grafikus. A rögzítés történhet falon, falban, mennyezetről lógatva, vagy asztalon állítva. Típustól függően megjeleníthet három, négy, vagy több számjegyet, ügyfélfogadási időt, vagy egyéb hirdetményt is.
A rendszerhez ajánlott típusok:
A központi kijelzők jelenítik meg valamennyi munkahelyre, vagy egy munkahely csoport munkahelyeire behívott sorszámokat. Kiépítésének számos változata lehet. A kijelző lehet LED-es, vagy grafikus. A rögzítés történhet falon, vagy mennyezetről lógatva. Típustól függően megjeleníthet akár nyolc munkahelyi adatot s az oda behívott sorszámokat, ügyfélfogadási időt, médiákat, futósávot.
A rendszerhez ajánlott típusok:
A hívórendszer tartalmazza az ügyfélkezelés logikáját. A moduláris felépítésnek köszönhetően az ügyfélkezelés szempontjából szükségtelen funkciók nem kerülnek telepítésre, így egyszerűen kezelhető és üzemeltethető a teljes rendszer. Amennyiben egy szükséges funkció hiányzik a programból, egyedileg ki tudjuk vele egészíteni a rendszert.
A rendszerhez ajánlott típusok:
Ügyfélforgalom | 300 - 500 fő/nap |
Sorszámosztás módja | hőnyomtatott sorszámcímke |
Munkahelyek száma | max. 16 |
Tevékenységek száma | max. 10x10 (kétszintű menü) |
Akadálymentesítési lehetőségek | - Hangbemondás - Indukciós hurok - Braille felirat a pulton - Kontrasztos megjelenítés a sorszámosztón |
Opcionális lehetőségek | - Hardveres hívóterminál - Időpontfoglaló rendszer - Elégedettségmérő rendszer |