16'' feletti érintőképernyős hívórendszer
Nagy forgalmú ügyfélszolgálatok részére

Ismertető

Az ebbe a kategóriába tartozó hívórendszer konfigurációinkat elsősorban nagyobb forgalmú ügyfélszolgálatok részére ajánljuk. A rendszerelemek kompatibilitása lehetővé teszi számos egyedi konfiguráció összeállítását is, a leírásban egy optimális összeállítás szerepel.

A rendszert az alábbi helyekre ajánljuk:
- nagy forgalmú ügyfélszolgálatok
- éttermek
- háziorvosi rendelők, szakrendelők
- gyógyszertárak

Egy hívórendszer felépítése nagymértékben függ az ügyfélszolgálat kialakításától, s a rendszerhasználat módjától. Előfordulhat, hogy munkahelyi kijelzőre egyáltalán nincs szükség vagy, hogy több bejárattal rendelkező ügyfélszolgálat esetén több sorszámosztó tudja csak ellátni a sorszámosztást. Az ügyfélkezelés logikájában is számos egyediség fordulhat elő, ami különböző szoftverkomponensek szükségességét eredményezi. Rendszerünk ezeket mind támogatja. Az önnek legoptimálisabb rendszerkiépítésre kérjen egy egyedi ajánlatot az oldal alján lévő gombra kattintva.

Sorszámosztó pult

A sorszámosztás az ügyfélkezelés első lépése, melyet egy érintőképernyős sorszámosztó lát el, amelyen a kívánt menüpont megérintését követően kerül kinyomtatásra az ügyfél sorszáma. A sorszámosztó többszintű menüt is képes kezelni, megjelenése egyedileg testre szabható.

A rendszerhez ajánlott típusok:

Munkahelyi kijelző

A munkahelyi kijelzők jelenítik meg egy adott munkahelyen a behívott sorszámot. Kiépítésének számos változata lehet. A kijelző lehet LED-es, vagy grafikus. A rögzítés történhet falon, falban, mennyezetről lógatva, vagy asztalon állítva. Típustól függően megjeleníthet három, négy, vagy több számjegyet, ügyfélfogadási időt, vagy egyéb hirdetményt is.

A rendszerhez ajánlott típusok:

Központi kijelző

A központi kijelzők jelenítik meg valamennyi munkahelyre, vagy egy munkahely csoport munkahelyeire behívott sorszámokat. Kiépítésének számos változata lehet. A kijelző lehet LED-es, vagy grafikus. A rögzítés történhet falon, vagy mennyezetről lógatva. Típustól függően megjeleníthet akár nyolc munkahelyi adatot s az oda behívott sorszámokat, ügyfélfogadási időt, médiákat, futósávot.

A rendszerhez ajánlott típusok:

Hívórendszer

A hívórendszer tartalmazza az ügyfélkezelés logikáját. A moduláris felépítésnek köszönhetően az ügyfélkezelés szempontjából szükségtelen funkciók nem kerülnek telepítésre, így egyszerűen kezelhető és üzemeltethető a teljes rendszer. Amennyiben egy szükséges funkció hiányzik a programból, egyedileg ki tudjuk vele egészíteni a rendszert.

A rendszerhez ajánlott típusok:

Rendszerjellemzők

Ügyfélforgalom > 500 fő/nap
Sorszámosztás módja hőnyomtatott sorszámcímke
Munkahelyek száma max. 42
Tevékenységek száma max. 10x10x10 (háromszintű menü)
Akadálymentesítési lehetőségek - Hangbemondás
- Indukciós hurok
- Braille felirat a pulton
- Kontrasztos megjelenítés a sorszámosztón
Opcionális lehetőségek - Hardveres hívóterminál
- Időpontfoglaló rendszer
- Elégedettségmérő rendszer